26 september 2011

Dag 3 - Din största rädsla

Min största rädsla är att det ska hända något med min familj, mina vänner eller mina djur. Att någon skulle bli svårt sjuk eller lämna mig är jag verkligen fullkomligt livrädd för. Att Sammy eller katterna skulle bli skadade eller sjuka och lämna mig med beslutet om de ska få leva eller dö är också något jag aldrig vill bli utsatt för, även om den dagen kanske kommer så småningom.
Något annat jag är rädd för är att bli gammal efter att ha jobbat inom äldrevården och sett hur sjuk och förändrad man kan bli, men det är bara att hoppas på det bästa och göra vad man kan för att hålla sig frisk.

Jag klarar mig inte utan mammsen!

2 kommentarer:

  1. Hejsan, super fin blogg du har! :)
    Nu har det kommit en ny hästblogg, TEAMNYRK!
    Två hästgalna tjejer och deras storhästar, träningar och tävlingar! Följ vårna resa!
    Bloglovin eller byta bildlänk kanske? :)

    kramar felicia&vendela på T.N.

    SvaraRadera
  2. Sv: Man lär sig något nytt varje dag! Det visste jag faktiskt inte, nej inte konstigt att de tycker om nypon! :D

    SvaraRadera