23 september 2011

För att komma igång igen

Jag tänkte haka på många andra bloggare och följa denna lista i några dagar, mest för att komma igång igen. Jag varvar såklart med vanliga inlägg om andra saker. Hoppas det kan vara intressant!

Dag 1 -
En bild på din favorithäst
Dag 2 - Min första häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur mitt hästintresse började
Dag 5 - Det här är jag bra på
Dag 6 - Det här behöver jag träna mer på
Dag 7 - Favoritbilder jag tagit
Dag 8 - Alla hästar i stallet
Dag 10 - 10 saker du inte visste om mig
Dag 11 - Det här finns i min ryktlåda
Dag 12 - Det här äter min häst varje dag
Dag 13 - Min favoritgrej i stallet
Dag 14 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 15 - Mitt bästa hästminne
Dag 16 - Mina drömmar
Dag 17 - En bild på stallet
Dag 18 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 19 - Varför ridning får mig att må bra
Dag 20 - Något du och din häst är stolta över att ha gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar