17 september 2013

Världens bästa unghäst!

Vad lyckligt lottad jag är, som har två så fantastiska hästar. Exito tar större och större plats i mitt hjärta för varje dag som går och det är inte så konstigt, med sin charm, lekfullhet, intelligens och arbetsvilja är han omöjlig att inte älska! Jag kan inte nog tacka dig Malin som gett mig möjligheten att lära känna och utvecklas ihop med denna underbara häst.

Idag har jag och mamma filmat och fotat Exito och Melissa, fler hann vi inte med förrän vädret vände sig emot oss. Vi ska klippa ihop en film med klipp och bilder på båda hästarna som kommer att dyka upp här, men här kommer ett smakprov på ridbilderna vi tog idag. Det är tredje gången jag rider själv på Exito och andra gången jag inte bara skrittar runt utan krav, utan ber om lite ställning, böjning och sökning.







4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja visst är han! Han är född i februari 2010, så tre och ett halvt år gammal.

      Radera
  2. Vad duktiga ni är! Är så glad att han har det så bra hos er :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är också väldigt glad för det! :) Kom och hälsa på när det passar! Kram

      Radera