29 maj 2010

Skolarbetet slut, bra tävlingsresultat och tävling igen imorgon

Ja nu ni! Nu är det sista skolarbetet inlämnat och jag kommer ha mycket mer tid att skriva här. Studenten (som är på samma dag som min och Pontus ettårsdag) är om mindre än två veckor!

Förra helgen var vi och tävlade hos min vän Ola Blom och hans familj på deras fina gård Smedstorp. Sammy skötte sig utmärkt (dock red jag fel en gång, hoppsan..) och vi kom precis utanför placering! Utan felridningen var vi 1 poäng ifrån den sista placerade. Jag är riktigt nöjd över att ha hävdat oss så bra bland de stora hästarna. 65 % blev resultatet, och det var riktigt jämnt i toppen! Duktiga ponny.
Imorgon ska vi till Stjärnholm och rida en LB:2 igen, håll tummarna eller kom dit och säg hej! Startlistor finns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar