15 maj 2010

Tväggestad

Idag var jag som sagt med mamma på hennes kurs på Vikbolandet. Jag och Sammy visade upp oss på teorin och det gick riktigt bra. Han blev lite trött mot slutet, men innan gick han kanon! Han njöt så av att visa upp sig att han bestämde sig för att showa till det lite - när jag visade lite arbete vid handen gick han i spansk skritt hälften av tiden, utan att jag bad om det. Charmtroll!
Det har varit en riktigt trevlig dag med härliga människor, fina hästar och underbart väder!
Imorgon är det programridning på Ingelsta som gäller, rider upp LB:2.

Jag och Sammy Hertig Karls marknad -09

2 kommentarer:

  1. Charmtroll är rätt ord. Hur go som helst som bara ville visa upp sig! Han är fin han, din häst!=)

    SvaraRadera
  2. Karin;
    Tack! Han var så himla härlig igår :)

    SvaraRadera