19 juli 2010

Dålig uppdatering

Jag ber om ursäkt för den senaste tidens urusla uppdatering, men det finns en bra förklaring; jag har inget internet.. Vi har flyttat ut till gården och har ännu inte moderniteter som internet. På torsdag ska vi börja bygga om ett hus till vindskydd till hästarna, roligt!
En del har hänt sen sist, jag har bland annat fått jobb och så har jag och mamma varit med Melissa hos Bent i Danmark. Danmarksresan var otroligt lärorik och vi har båda insett att vi måste jobba ännu mer med grunderna. Om inte grunderna är helt korrekta får man problem när man kommer till rörelser som piaff och passage. Och apropå piaff tycker Bent att det är dags att mamma och Melissa förbereder sig för piaffprovet, alltså måste ju deras grunder sitta som de ska. De är så duktiga!

Jag bestämde mig medan vi var i Danmark för att byta ut min sadel mot en skolsadel. Alltså ska jag sälja min islandssadel och stoppa om min Wintecsadel (om det går, någon som vet?) så att jag kan tävla i den om jag vill. Är någon intresserad av att köpa en Globus gloí 16,5" bomvidd 36? Den är i superfint skick och man får en bra sits i den. Dock passar den inte riktigt på Sammy längre tyvärr.

Vi hörs nästa gång jag har internet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar