24 juni 2010

Trötter

Nu är jag så trött att ögonen går i kors, har ridit fyra hästar, verkat och gjort en massa annat pyssel i stallet idag! Sammy och Melissa gick helt underbart, jag red Melissa i lite passage idag, för första gången i mitt liv. Häftigt! Diablo och Ilando var lite för pigga och okoncentrerade båda två, men gick fint stundtals.
Ikväll drog jag hem hästtransporten och imorgon ringer klockan tidigt, då ska vi flytta alla möbler till gården. Då ska äntligen katterna få bo i ett stort hus, och så småningom bli utekatter igen!
Nej nu stänger jag datorn och säger godnatt.

4 kommentarer:

  1. Mira kommer att bli en sån glad liten kisse, det är jag säker på.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tänkte fråga dig... jag verkar min häst enligt vildhästmodellen och du enligt strasser vad är skillnad och varför väljer man det ena framför det andra? :)
    Jätte trevlig blogg!
    Mvh Veronica

    SvaraRadera
  3. Riktigt mysig blogg!:)
    följa varandra via bloglovin?;)

    SvaraRadera
  4. Lena:
    Nu har de varit ute i några dagar, och de är helt överlyckliga, de bara njuter! Riktigt härligt att se! :)

    SvaraRadera