1 februari 2011

En tillbakablick

Hittade lite gamla foton på mig och Sammy idag. Alltså riktiga fotografier från början av vår vänskap. Här är några av dem:

Tror att detta är precis när vi köpt honom, alltså sommaren 2002

Detta måste vara hösten 2002

Detta är något år senare gissar jag, vet dock inte om det är hösten 2003 (före skadan) eller 2004 (efter skadan). Här syns tydligt hur sned jag är genom hela kroppen. Mina axlar och mitt bäcken är sneda åt samma håll, det gör att jag har mycket svårare att känna mitt högra sittben vid ridning. Dock är min sits betydligt rakare idag, eftersom jag är medveten om detta på ett annat sätt nu.

Här var ponnyskrutten skadad. Ytliga böjsenan var sparkad rakt av. Ser ni det gigantiska bandaget?

Visst ser det inte ut som samma häst? Dels var han ju så mycket mörkare när han var yngre, men han var så tunn också! Så liten i kroppen jämfört med nu.
Åh så härligt det var att hitta dessa gamla foton. Tänk vad vi gått igenom tillsammans, och som vi utvecklats! Älskade ponny.

3 kommentarer:

  1. Det är underbart med bilder, minnen som är fångade för evigt.

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad! Han ser ju ut att vara en helt annan individ! Och din sits är ju också helta annorlunda!

    SvaraRadera
  3. Ja vilken skillnad. tänkte på där på den första bilden. Så obalanserad han ser ut i sin kropp, och lite obekväm liksom. Mörk var han också. Ser att ni stod på Flättna redan då.

    SvaraRadera