13 augusti 2010

Hästledigt

Idag var jag tvungen att ta en dag för mig själv, mamma tittade till Sammy så jag bara kunde ta det lugnt och dona med saker i min egen takt. Så jag började dagen med att ligga i sängen med datorn på magen och äta lite paj. Sen åkte jag och Pontus in till stan och hittade lite kläder båda två. När vi kom hem städade vi ur gästrummet/arbetsrummet och fick upp skrivbordet och därmed även Pontus dator. Nu vet jag vart jag ska leta efter honom iallafall...

Utanför huset har de äntligen börjat skörda, så vi har stubbåkrar här nu! Det betyder att vi så snart de är klara kan stängsla hagar och kanske till och med så vissa ställen redan nu, så vi har bete nästa sommar om vi har tur. Snart får vi ha hästarna hemma! :D Flytten sker troligen 4-5 september.

Kursen gick bra igår med, alla tjejer och ponnyer har varit så duktiga!
Imorgon blir det stall igen. Arbetet från marken fortsätter med ponnyskrutten. Han har blivit så hemskt duktig verkligen. Min ponny är bäst!

Bästa pojkvännen med bästa ponnyns frisyr

1 kommentar: