30 oktober 2011

Vintertid

Jag är jättetrött! Kan det vara omställningen till vintertid tro?
Kom ganska nyss hem från att ha haft lektioner. Det gick riktigt bra och de var jätteduktiga! Nästan alla var nya idag, så det blev mycket prat och förklaringar om böjning och allmänt om akademisk ridkonst. Det är så roligt att få lite nya elever, och alla hästarna var barfota, det gillas!

Strax ska jag ut till hästarna och pyssla om Sammy och ge dem kvällshavren. Jag såg att Sammy gjort en lerinpackning deluxe, så vi har lite att göra.. Härliga tider att ha en skimmel vill jag lova!
Sedan blir det att lägga sig tidigt, klockan är ju trots allt lite mer än man tror. Jag tycker inte om att det blir mörkt så fort, jag vill ha ljust ute när jag kommer hem till gården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar