3 februari 2013

Ännu en underbar dag

Tänk att vi har så härligt väder, det gör stunden ute hos hästarna om möjligt ännu bättre. Idag red vi ut en runda på Sammy och Melissa, något både vi och dem uppskattade mycket! Sedan tog jag in Exito och pysslade om honom och verkade framhovarna. Eftersom han lätt blir rastlös vid verkning så delar jag hellre upp den på två dagar för att det ska bli en trevlig upplevelse för honom. Han försökte bita mig i rumpan ett par gånger men annars skötte han sig mycket bättre denna gång!
Nu väntar ett arbete i socialpedagogik för min del, tänk att det är så lätt att skjuta upp allt till sista stund..
Här kommer några bilder från dagen:

Gos med mina pojkar
Tur man är vig när det kliar i pannan!
Exito utövar en av sina favoritsysslor, att sola!
Sammy och jag på dagens uteritt
Mera gos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar