27 december 2010

I'm alive!

Hej! Och God Jul lite i efterskott! Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket, jag har varken haft tid eller ork att uppdatera den senaste tiden. Mycket har hänt, eller ja, det har varit stora omställningar om inte annat. Jag och min pojkvän/sambo gick för en tid sedan skilda vägar och sedan dess har det varit lite svårt att komma in i nya rutiner och hitta tid till annat än jobb, hästar och hemmet. Jag har heller inte ridit så mycket utan mest bara umgåtts och lekt med Sammy den senaste tiden. Så får det vara ibland och det är skönt att inte känna någon press att jag måste rida heller - orkar jag inte så orkar jag inte.
Julen var mycket trevlig och firades med familjen här på Jäder för första gången. På juldagen gick jag ut och träffade vänner och hade det riktigt roligt!

Har ni haft en trevlig jul allihopa!

God Jul och Gott nytt år önskar Diablo och resten av Jäders invånare!

1 kommentar: